Klachten

 

Adela Care staat voor kwaliteit en wij streven erna om onze werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren. Mocht u om een of andere reden niet tevreden zijn over onze dienstverlening, neem dan contact op via info@adelacare.nl of via 0492-387460. Wij proberen samen met u tot een passende oplossing te komen.

Adela Care is aangesloten bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Komen we er samen niet uit, dan kunt u uw klacht doorsturen naar onze klachtenfunctionaris.

De klachtenfunctionaris kan u ondersteunen en adviseren bij het indienen van uw klacht. Ook zal de klachtenfunctionaris voor u bemiddelen. Wij zijn aangesloten bij de volgende onafhankelijke klachtencommissie: Klachtenportaalzorg

 

 

 

U kunt contact opnemen met de klachtenfunctionaris via info@klachtenportaalzorg.nl of vul op www.klachtenportaalzorg.nl het klachtenformulier in.

U krijgt binnen 6 weken een schriftelijke oordeel over de klacht en de te nemen maatregel. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het klachten regelement op de website van Klachtenportaal Zorg.